Start > Körkortsforum > Ärligt försök

Ärligt försök

Gäst 2010-07-16 18:04 ! Citera #
Idag har jag anmält mig till en uppkörningstid.
Nu ska jag göra ett ärligt försök att ta körkort.
Har övningskört i 11 år nu.
Har tidigare varit så rädd att ta ansvar för körningen. Varit rädd att somna och krocka. Men rädslan har förbytts till en längtan att kunna ge mig ut på en roadtrip, kunna flytta själv och faktiskt att ta ansvar för köringen. Kanske är detta ytterligare en del i att bli vuxen. Har mitt första heltidsjobb nu. Det kanske inte är så farligt att vara vuxen och köra bil också?
ayah 2010-07-25 23:17 ! Citera #
Nee jag ser bara det som posetivt ,
tyra 2010-08-31 08:27 ! Citera #
Fiafeminist
Idag har jag anmält mig till en uppkörningstid.
Nu ska jag göra ett ärligt försök att ta körkort.
Har övningskört i 11 år nu.
Har tidigare varit så rädd att ta ansvar för körningen. Varit rädd att somna och krocka. Men rädslan har förbytts till en längtan att kunna ge mig ut på en roadtrip, kunna flytta själv och faktiskt att ta ansvar för köringen. Kanske är detta ytterligare en del i att bli vuxen. Har mitt första heltidsjobb nu. Det kanske inte är så farligt att vara vuxen och köra bil också?



Precis så känner jag! tänk så lika man kan tänka.... hur som helst undrar jag hur det gick för dig?!

Senaste foruminläggen

Rubrik
Inlägg
Senaste inlägget
1
I går 22:07
12
I går 15:37
9
I går 14:57
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortsfrågor