Start > Körkortsforum > Körlärarna säger olika saker!!

Körlärarna säger olika saker!!

Gäst 2021-10-25 18:02 ! Citera #
Hej, jag har min uppkörning om några dagar men jag känner mig så osäker pga mina körlärare.

Har kört med en och samma körlärare i några månader och han säger att allt ser bra ut och att jag är klar för uppkörningen. Men när jag körde med en annan körlärare från samma trafikskola sa han att jag behöver öva mycket mer.

Själv känner jag mig redo men nu blir jag osäker och mer nervös inför uppkörningen. Ska man chansa och köra upp ändå eller avboka och övningsköra mer??
Gäst 2021-10-25 20:21 ! Citera #
Gäst 2021-10-25
Hej, jag har min uppkörning om några dagar men jag känner mig så osäker pga mina körlärare.

Har kört med en och samma körlärare i några månader och han säger att allt ser bra ut och att jag är klar för uppkörningen. Men när jag körde med en annan körlärare från samma trafikskola sa han att jag behöver öva mycket mer.

Själv känner jag mig redo men nu blir jag osäker och mer nervös inför uppkörningen. Ska man chansa och köra upp ändå eller avboka och övningsköra mer??
Har du påpekat det att din första lärare anser att du är såpass rutinerad och redo för att klara av en uppkörning?Och vad sa människan isåfall då?
Gäst 2021-10-26 07:40 ! Citera #
Det har jag gjort och han sa bara att han inte höll med och att han anser att jag behöver övningsköra mer.
Gäst 2021-10-26 13:18 ! Citera #
Gäst 2021-10-26
Det har jag gjort och han sa bara att han inte höll med och att han anser att jag behöver övningsköra mer.
Hoppas han inte är en av dom som vill mjölka pengar genom att hävda att mer lektioner behövs.

Hade jag varit du, hade jag gjort uppkörningen ändå. Men det är bara jag.
Gäst 2021-10-26 22:15 ! Citera #
Gäst 2021-10-26
Hoppas han inte är en av dom som vill mjölka pengar genom att hävda att mer lektioner behövs.

Hade jag varit du, hade jag gjort uppkörningen ändå. Men det är bara jag.
Ja men precis. När jag körde så fick jag höra hur lugnt och fint jag körde, att han kände sig trygg m.m. Men när vi skulle prata efter lektionen så sa han ju något helt annat. Jag blev så förvirrad.

Jag kommer nog göra uppkörningen ändå, så får vi se vad de säger. Får nog ett tydligare svar på min körning av de. Önskar dock mest av allt att klara uppkörningen.
Jag 2021-10-26 23:42 ! Citera #
Det är samma sak, jag har uppkörning snart också, har kört med olika trafiklärare på körskolan och alla säger att jag är redo för uppkörning förutom en som säger att jag behöver träna mer, men jag känner att jag ska ändå göra prov och se, då jag känner mig säkert och redo.
Gäst 2021-10-27 09:42 ! Citera #
Jag önskar er båda lycka till och gör uppkörningen and prove them wrong! Kom tillbaka och ge en update sen :)

Senaste foruminläggen

Rubrik
12
I går 22:40
6
I går 22:34
11
I går 17:36
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd
Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori
Körkortsboken 2025

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Testa ett teoriprov