Svar: Tips för att inte ge upp?

Björn He 2019-07-15
På vilket sätt är det lättare att köra upp i andra städer än Västerås om jag får fråga?!

När jag klarade uppkörningen i Västerås så var det mitt tredje uppkörningsförsök, på andra försöket körde jag upp i Lidköping i Västergötland och den uppkörningsorten suger som fan! Blev där kuggad för småsaker vilket var värre än kuggningen på första uppkörningsförsöket! Så jag tycker inte man skall välja Lidköping som uppkörningsort, i alla fall inte om man vill slippa riskera kuggning, för det är en riktig jävla skitstad! Och jag hade väl kunnat slippa åka till Lidköping för att köra upp om jag bara hade fått slippa bli kuggad på första uppkörningsförsöket, blev kuggad för (vad i.a.f. JAG anser) småsaker. Jag ångrar jättemycket att jag åkte till Lidköping för att göra körprov, men att det blev just Lidköping berodde väl främst på att det var svårt att hitta en ledig tid för körprov i andra orter.

När jag skulle boka in ett tredje körprov så var det bara Västerås som hade en ledig tid som passade och det tycker jag bara var rena turen! Om jag inte hade varit i Västerås på tredje uppkörningsförsöket så hade jag säkert riskerat att bli kuggad igen!
Namn/smeknamn

:) :D :lol: ;) 8-) :neutral: :? :o :x :( :scared: :cry: