Svar: Uppkörning hos trafikverket i Sollentuna..

Phongsan 2014-10-30
Bellaaaa1111

Phongsang! Tråkigt att höra, har du bokat någon ny tid? Kuggade också min uppkörning, min nästa uppkörning är dessvärre också 8 på morgonen :/

Yes, hade ny tid i Sollentuna igår igen men denna gång kl.14.45 och jag klarade den!!! Tog ju ”bara” fyra försök :p var precis sista dagen innan min teori skulle gå ut också så jag hade sån tur att någon avbokade så att jag lyckades få den tiden.

Hade en supertrevlig inspektör, Daniel Sallander, det gör så stor skillnad när man har någon trevlig som sitter vid sidan om och ber mig att ”inte tänka på de tidigare kuggningarna utan fokusera på idag och kör som du brukar. :) ” Han gav mig tom lite ”att tänka på” tips innan uppkörningen baserat på punkterna från protokollet innan där jag kuggade.

Är du redo att köra så ska det inte spela någon roll att det är kl.8 på morgonen, bara andas och rycks inte med i stressen från de andra bilisterna. Är det mkt bilar i cirkulationen/korsningen så ta det lugnt och försök inte att klämma dig in i en lucka utan det kommer att komma tillfälle, säkerheten först! Lär dig från mitt misstag :)

Stort lycka till! I värsta fall så skiter det sig, men då försöker du igen bara när du är redo!
Namn/smeknamn

:) :D :lol: ;) 8-) :neutral: :? :o :x :( :scared: :cry: