Svar: Hur många körlektioner tog ni??

Gäst 2018-06-14
Det här var mitt inlägg. Nu är jag inte helt säker på hur många lektioner jag faktiskt tog eftersom de gjorde om systemet så man inte kan se. Verkar som alla lektioner jag tog inte har blivit registrerade i nya systemet, men det blev nog minst 50, uppemot 60 säkert.

Klarade uppkörningen igår på tredje försöket. Körde som sagt knappt någonting alls hemma. Utan bara 40-minuterslektioner.

Men tredje gången gillt blev det alltså för mig. Jag känner därför att jag borde berätta att alla ni som har svårt får inte ge upp, till slut går det faktiskt. Vissa har lite svårare att lära sig köra bil helt enkelt, det är väl inget att skämmas för?
Så ge aldrig upp!

Jag kan rekommendera att byta lärare lite då och då. Jag körde först med en lärare, sedan varierade jag lite mellan den och en annan lärare. Till slut kände jag att jag lärde mig bättre med den andra så körde mest med den. Nu innan min sista uppkörning var det ont om lediga lektioner så blev tvungen att boka med den tredje läraren, och jag måste säga att det var nyttigt. Det gav mig mer självförtroende, samtidigt som jag fick lite nya perspektiv på min körning.
Namn/smeknamn

:) :D :lol: ;) 8-) :neutral: :? :o :x :( :scared: :cry: