Start > Körkortsforum > Uppkörning > Jättebra tips för dig som ska …

Jättebra tips för dig som ska ha uppkörning!!!

Cornelia 2018-12-14 01:22 ! Citera #
Hejsan! Fick själv tips från en person på detta forum så tänkte mest sprida det ännu mer!

Jag hade uppkörning i onsdags (kuggade tyvärr pga av ett slarvfel, men har ingen annan att beskylla än mig själv), hursomhelst, jag var otrooligt nervös inför detta! Men som tur var hade jag några veckor innan fått denna tips om en ”Prova på” uppkörning! Jag bestämde mig för att boka detta (trots att jag var skeptisk) men det var hur bra som helst!

Jag hade alltså en test uppkörning med en supersnäll kille som jobbat på trafikverket i 9 år men som sedan slutat och startat upp detta företag! Allt är precis som på en vanlig uppkörning och han säger åt en vad man ska göra och sen får man godkänt eller underkänt. Han kryssar även i alla saker man uppfyllt/inte uppfyllt. Därefter kan man köpa till tid och ha han som en körlärare!

Jag lärde mig jättemycket av detta och tycker denna grej var så pass bra att jag vill att fler ska veta om det! Stort tips för att lugna nerverna!

www.körkontroll.se/prova-pa-uppkorning/

Här är länken! Han heter Magnus som jag körde med! :)

Btw, någon som har tips för uppkörning i farsta?
Lisa 2018-12-14 16:22 ! Citera #
Tack för tipset fina! Ska jag se till att göra.
Gästen 2018-12-14 21:15 ! Citera #
Att ”prov” köra kan man göra gratis med sin handlare för (0) noll konor.

Om du kan köra, då ska uppkörningen bli inga problem alls.
Gäst 2018-12-14 21:21 ! Citera #
Ser lite ut som om dom som äger sidan tipsar om den själva, vore ju inte första gången man ser nått sånt på detta forum :D

Håller med om att man kan få en sådan körning av sin handledare för noll kronor.
Går man på en körskola så kan dom fixa en sådan körning, tror dom flesta körskolor har en sådan lektion.
Och det heter ”Lilla uppkörningen”... :D :lol: 8-)
Känsla 2018-12-16 08:46 ! Citera #
Jag ska göra uppkörning imorgon kl. 9.45 innan des har jag lektion 40 min hoppas på ny tur för Att jag ska göra uppkörning 5 gång nu men jag tar bort de 2 första. Jag tycker jag var helt ny och gjorde uppkörning kuggade så klart. 3 e var nervös 4 var en fel.

Senaste foruminläggen

Rubrik
10
i dag 08:52
21
i dag 00:02
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd »

Teoriprov online – testa dina kunskaper

Teoriprov Körkortonline.se Gratis demo – testa 65 frågor »